☀یاسمن نخودی ☀☀یاسمن نخودی ☀، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عاطی،نویسنده وب یاسیعاطی،نویسنده وب یاسی، تا این لحظه: 25 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ خانومی ماوبلاگ خانومی ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

❤گل من،یاسمــــــــن❤

عشــــقــــِ من یاسمــــنـــ

1393/10/4 10:56
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دونه های نی نی وبلاگــــــخندونک

خوبین بچه هااا؟؟؟؟زیبا

تقریبا یه روز نتم قطع بود نتونستم بیام پیشتون...غمگین

حالا ک وصل شد تصمیم گرفتم ی پست برا یاسمن خانوم بذارم...خجالت

ببینید عکسای قشنگشو...دلم واسش ی ذره شدهغمگین

 

 

◕ جــدا کننــده متـن ◕

 

 

 ◕ جــدا کننــده متـن ◕

 

 

 

  ◕ جــدا کننــده متـن ◕

 

 

دوستان ببخشید بیشتر از این نتونستم عکس بذارم ازش.....غمگین

 

سایت پرنده غریب

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (4)

پاپ من
4 دی 93 11:16
سلام دوست عزيز! وبلاگت خيلي زيباست! يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگت دارم. سيستم کسب درآمد پاپ من -- ثبت شده در ستاد ساماندهي نرخ هر آي پي = از 60 تا 150 ريال پاپ آپ اول = 30 ريال و دومي 30 ريال تسويه حساب منظم و هفتگي ابتدا وارد سايت شويد و ثبت نام کنيد بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد تا تاييد بشه بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد بعد به ازاي هر بازديد کننده 60 تا 150 ريال دريافت ميکنيد همين حالا ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد! پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست کافي است امتحان کنيد! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود! منتظرما! _________________
شیرین
4 دی 93 16:47
سلام عزیزم . وبتون خیلی عالیه . اگر با تبادل لینک موافق بودید حتما" خبر بدید . راستی به منم سر بزنید .
خاله
5 دی 93 20:33
چقدر عکساش قشنگه عزيييييييييييييييييييزم ميشه لطفا تو جشنواره عکس به عکس خواهرزاده من هم راي بدين کد75را به 1000891010بفرستين ممنون
♥ایدا♥
15 دی 93 11:05
چه دختر نازی به ماهم سر بزنید
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
مرسی حتما