☀یاسمن نخودی ☀☀یاسمن نخودی ☀، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عاطی،نویسنده وب یاسیعاطی،نویسنده وب یاسی، تا این لحظه: 25 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ خانومی ماوبلاگ خانومی ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

❤گل من،یاسمــــــــن❤

بنر محرم

1393/10/2 19:47
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نیا

نی نیا من محرم امسال ی  بنر  چاپ کردم و بردم زدم تو سالن مدرسمون

عکس یاسمـــــن جونمو زدم روش ....الانم تو سالن نصب شده

ببینید:

 

جدا کننده های متن برای وبلاگ

 

 

جدا کننده های متن برای وبلاگ

قشنگهههههههههههههههه؟؟؟؟

ابتکار خودمه هاااااااااااااااااااااا

 

سایت پرنده غریب

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان مبینا
2 دی 93 19:51
ای جوووووووووووووووووونم چقد بانمکه
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
مرسییییییییییییی
دلشکسته...
2 دی 93 21:08
امام حسین نگه دارت واسه دوقلوهاهم دعاکن خانمی.دعاکن زودخوب بشن
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
ممنون خوب میشن ایشالله تو دستگاه بودن ک مشکلی نیست
دلشکسته...
2 دی 93 22:14
ریه هاشون هنوزکامل نشده، امکان داره خدای نکرده بمیرن خیلی دعاشون کن
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
اهان اخیییییی من فک کردم یرقان دارن ایشالله ک خوب شن
دینا مامان ایلیا
3 دی 93 13:20
نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه نمیدم رمز درخواست نکن
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
لوسسسسسسس
علی رضا
3 دی 93 17:02
خانوم دکتر وبت با حال بود...)))
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
ممنون اقای محترم
مامان صفورا
4 دی 93 1:37
سلوم باری اله چه زیباست
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
سلوم مرسی