☀یاسمن نخودی ☀☀یاسمن نخودی ☀، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عاطی،نویسنده وب یاسیعاطی،نویسنده وب یاسی، تا این لحظه: 25 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ خانومی ماوبلاگ خانومی ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

❤گل من،یاسمــــــــن❤

حجاب بهم میاااااااد؟؟؟ :)

1393/10/30 10:14
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خوبم...زیبا

من یاسمن خانوممخجالتخوبیددددددد؟؟

من عاشق چادرم...این چادری که سرم میبینید عاطفه بهم داده....قشنگه؟؟؟خجالت

حجاب به من میااااااااااد؟؟خجالت

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)
 
 
ببینید چقد نازمممممممممممخجالت
 
منتظر نظراتتون هستم................
پسندها (9)

نظرات (12)

دلشکسته...
3 بهمن 93 9:30
سلام یاسمن خانوم خیلی خوشکل شدی عزیزدل من شرمنده چندوقته به وبت نمیام اخه یه مشکل واسم پیش اومده
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
سلام خاله دشمنت شرمنده... چ مشکلی
دلشکسته...
4 بهمن 93 22:21
یه مشکل خصوصی چادرخیلی بهت میادهرکی عکستومیبینه خوشش میاد خوشکلم یادت نره چادرواسه زن سپرمحسوب میشه
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
چ مشکل ی خو... من الان فردوسم ظهر میرسم مشهد یاسمن خانوم ما عاشق چادره
کیان
14 بهمن 93 14:39
یاسمین جون تو همینطوری خیلی خوشگلی زیر چادر که خوشگلیت معلوم نمیشه
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
من به چادر علاقه دارم کیان آقااااااا
کیان
16 بهمن 93 11:56
یاسمین جون من که نگفتم چادر بدهدست عاطفه جونم درد نکنه که برات هدیه گرفته . خدا کنه همیشه برات لباسای خوشگل خوشگل بگیره. فقط گفتم زیر چادر خوشگلیت معلوم نمیشه خوب خوشگلی همه زیر چادر معلوم نمیشه
آیسان ، ترانه
17 بهمن 93 17:32
ماشالله چه خوشمل مثل یک فرشته
آیسان ، ترانه
20 بهمن 93 19:18
سلام اپم دوست داشتید سربزنید
پرنیان
21 بهمن 93 0:10
سلام یاسمن خانوم شما خیلی خوشجل هستید
مامان مبینا
24 بهمن 93 15:37
وای ک چقد ناناز شدیه خاله
ĸoѕαr
15 اردیبهشت 94 15:20
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
ĸoѕαr
9 خرداد 94 15:57
سلام خاله به وبم سربزنید...خوشحال میشم..
مامان دوقلوها
18 خرداد 94 17:52
ماشالا به این فرشته
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
ممنونم خاله
ابجی مریلا (فاطمه)
7 مرداد 94 15:06
میشه اینو بخونی ممنون http://asrdtfuygiuhpo.niniweblog.com/post31.php