☀یاسمن نخودی ☀☀یاسمن نخودی ☀، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
عاطی،نویسنده وب یاسیعاطی،نویسنده وب یاسی، تا این لحظه: 25 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ خانومی ماوبلاگ خانومی ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

❤گل من،یاسمــــــــن❤

شب یلدا

1393/9/30 17:36
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ها ....یلداتون مبارکــــــــــــــــــــ....امیدوارم لحظات خوشی رو سپــری کنیدمحبت

 

جــدا کننــده متـن

 

 

جــدا کننــده متـن

 

 

 سایت پرنده غریب

 

 

واااااااااااای بچه ها ، یلدای سال 90 که یاسی جونم 6ماهه بود،اومدن خونه ی ما....فرشته

هیچوقت یادم نمیره اخه خیلی خوش گذشتـــــــــــمتنظر

اما امسال پیشم نیستــــــــغمگین

اینم چنتا عکس از اون شب فراموش نشدنی

 

 سایت پرنده غریب

 

 

یاسی جونم و هندونه که مثه خودش شیرین بود

 

 

 

◕ جــدا کننــده متـن ◕

 

 

 

 

 

◕ جــدا کننــده متـن ◕

 

به بههههههههههه جاتون خالیییییییییی

 

 

◕ جــدا کننــده متـن ◕

 

یادش بخیــــــــــــــــــــــرمتنظر

بای بای تا پستای بعدیبای بای

نظر یادتون نــــــــــــــرهخجالت

پسندها (6)

نظرات (6)

بنده خدایی
1 دی 93 15:02
سلااام وای خیلی ناز ه یاسی جون از طرف من یه بوس بزرررگ ازش بخور.کاش منم میتونستم از رقیه جونم عکس بهت نشون بدم.
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
سللللللللامممممممم خوبی فاطمه خانومممم جمعه نشونم بده
♦آجـــــــــــــی♦
1 دی 93 19:20
خیلی خوشتله ماشاالله
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
مرسییییی
دلشکسته...
1 دی 93 20:03
وای خیلی نازه ماشالا
مامان نسا
1 دی 93 23:11
چینقد خوشگلی دختر
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
مررررررسیییییییی
نیکتا
1 دی 93 23:22
سلام وبلاگتون خیلی عالیه . به منم سر بزنید و اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید . راستی من در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم . اگر از عکسی که درست کردم که در وبم هست ، خوشتان آمد ، کد 44 را حتما" به انگلیسی به شماره 1000891010 پیام بدید و از لطفتون خیلی ممنونماشالا... چه دختر نازی
بـآنـــو
2 دی 93 10:46
سلامـ گلمـ خواهش میکنمـ حتما بازمـ سر میزنمـ من 23 سالمـِ عزیز دل راستی لینکتـ کردمـ تا باز بتونمـ بیامـ وبتـ توام اگه دوستـ داشتی لینکمـ کن
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
سلام ممنون با افتخار لینک شدی ابجی