☀یاسمن نخودی ☀☀یاسمن نخودی ☀، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عاطی،نویسنده وب یاسیعاطی،نویسنده وب یاسی، تا این لحظه: 25 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ خانومی ماوبلاگ خانومی ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

❤گل من،یاسمــــــــن❤

خدانگهدار تا ی ماه بعد

1393/10/5 12:14
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب همه ی نی نی های عزیز نی نی وبلاگ....فرشته

بچه ها همونطور ک میدونید ماه دی، ماه امتحاناست....ابرو

امتحانای من ۶دی شروع میشن(یعنی فردا) تاااااااا ۲۴دی...پس حدودا ی ماه از خدمتتون مرخص میشم....بامن حرف نزن

اینو بدونید ک خییییییلی دوستون دارم....قلب

واسه من و همکلاسیام دعا کنید ک این ماه هم مثه بقیه ماه ها بخوبی بگذره...خجالت

مامانای عزیز شما هم واسمون دعا کنید.....خیال باطل

ب امید اینکه وقتی بعد امتحانام میام نی نی وبلاگ،وبلاگم از نظرای شما منفجر شده باشهابله

خدانگهدارتونننننننننننننننننن التماس دعاخوشمزه

تا ی ماه بعد میام دوبارهههه منتظر پستای بعدی من باشیدددددابرو

پسندها (8)

نظرات (7)

مامان فرزانه
5 دی 93 14:42
ماشالا چقدر ازه عاطفه جون یه خواهشی ازت دارم برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز به رای دوستام دارم میشه اطف کنی به ما رای بدی شماره 74 رو به 1000891010بفرست توروخدا نگو ولش کن بابا ....لطفا !!!!!....به ما هم سر بزن عزیزم..یادت نره اس بدی خواهشا تا 18 دی ماه وقت داره منتظرم مرسی
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
6 دی 93 17:21
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه ...به ماهم سر بزن گلم
کوثر
9 دی 93 15:21
سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
♥ دنیای دســر ♥
15 دی 93 15:36
خوشحال میشم از وبم دیدن کنی عزیزم (:
ساسان اس ام اس
15 دی 93 18:26
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
بهاران
16 دی 93 17:47
موفق باشی خانم خانما
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
مرسییییییییییییییییی
مامان مبینا
19 دی 93 22:11
سلاااااااااااااااااااام دوست جدیدم انشالله در امتحانات موفق باشی عزیزم پیش منم بیا
عاطفه(دختر خاله)
پاسخ
سلااام ممنون باشه حتما